Τι είναι το Καλάθι Αγορών?

Το "καλάθι αγορών" είναι και λειτουργεί όπως ακριβώς ένα καλάθι σε ένα Super Market.

Μπορείτε να επιλέξετε τα προϊόντα που θέλετε, την αντίστοιχη ποσότητα και πατώντας το κουμπί "Στο καλάθι" να το προσθέσετε στο καλάθι σας.

Η προσθήκη ενός προϊόντος στο καλάθι δεν σημαίνει άμεση αγορά του. Μπορείτε να προσθέσετε όσα προϊόντα θέλετε. Ανά πάσα στιγμή πατώντας το κουμπί "Εμφάνιση Καλαθιού" στο επάνω δεξιά μέρος της οθόνης μπορείτε να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού, όλα τα προϊόντα που έχετε επιλέξει και το κόστος αυτών (συνολικό και μερικό).

Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει ένα προϊόν κατά λάθος ή θέλετε να αλλάξετε την ποσότητά του μπορείτε να το κάνετε πολύ εύκολα αλλάζοντας τα αντίστοιχα πεδία μέσα στο καλάθι.

Όταν έχετε ολοκληρώσει με την επιλογή των προϊόντων πατώντας "Ταμείο" μεταφέρεστε στην σελίδα όπου συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής της παραγγελίας σας ή αν είστε εγγεγραμμένοι χρήστες συμπληρώνετε το email και το password που σας εστάλησαν στην προηγούμενη παραγγελία σας.

Στην συνέχεια βλέπετε τα στοιχεία αποστολής, επιλέγετε τον τρόπο αποστολής, βλέπετε το κόστος των μεταφορικών (το πρόγραμμα υπολογίζει αυτόματα το βάρος και σας βγάζει το κόστος των μεταφορικών), επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής και το αντίστοιχο κόστος.

Στην τελευταία σελίδα βλέπετε μια προεπισκόπηση της παραγγελίας σας με τα προϊόντα τις ποσότητες και το κόστος αυτών. Μπορείτε να γράψετε κάποια σχόλια ή παρατηρήσεις στο κάτω πεδίο που θα διαβαστούν πριν την εκτέλεση της παραγγελίας σας. Θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι μέχρι αυτό το στάδιο η παραγγελία σας δεν έχει φτάσει σε εμάς και μπορείτε να την ακυρώσετε ανά πάσα στιγμή πατώντας το εικονίδιο στην αριστερή στήλη που γράφει "ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΗ" ή να αλλάξετε κάποια στοιχεία που δώσατε πατώντας στα εικονίδια με τα καλάθια στο πάνω μέρος της παραγγελίας σας.

Αν συμφωνείτε με το σύνολο της παραγγελίας και θέλετε να προχωρήσετε στην αγορά της πατάτε το κουμπί "ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ", ώστε η παραγγελία σας να φτάσει σε εμάς.

Μετά το πέρας της διαδικασίας αυτής θα σταλεί στο email που έχετε δηλώσει (δώστε μεγάλη προσοχή στην σωστή αναγραφή του email σας όταν δημιουργήστε τον λογαριασμό χρήστη) ένα μήνυμα με ένα αντίγραφο της παραγγελίας σας. Στο μήνυμα αυτό θα υπάρχει και ένας σύνδεσμος (link) στο κάτω μέρος της σελίδας όπου θα μπορείτε να βλέπετε την τρέχουσα κατάσταση της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση που ο χρόνος αποστολής υπερβαίνει τον αναγραφόμενο στις λεπτομέρειες των προϊόντων ή υπάρχει έλλειψη κάποιου κωδικού, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών θα επικοινωνήσει μαζί σας άμεσα.


Με εκτίμηση
XylometOnline.gr
Λεωφ. Καλυβίων 140 Λαμία
Φθιώτιδα, Ελλάδα, TK 35100
Τηλέφωνο: 2231061133
Φαξ: 2231061133
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.